Klantenservice

Heeft u vragen op opmerkingen over de voetbalkadocard? Stuurt u dan een e-mail bericht naar klantenservice@voetbalkadocard.nl.

Actuele vragen:

Hoe lang is mijn voetbalkadocard geldig?
De Voetbalkadocard is vanaf de dag van aankoop 2 jaar geldig, tenzij anders vermeld.
Voetbalkadocard dient voor het einde van deze geldigheidstermijn te zijn ingewisseld bij een acceptant.
http://voetbalkadocard.nl/geldigheid_voetbalkadocard   

Ik heb mijn card geactiveerd, maar ontvang geen bevestigende email?
Dat klopt. U ontvangt van ons geen email ter bevestiging van uw activatie.
Doe de saldocheck om het saldo van uw card te controleren.

De saldochecker geeft aan dat mijn card 'geblokkeerd' is. Wat moet ik doen?
Waarschijnlijk is uw card 2 jaar lang ongebruikt gebleven en heeft hij zijn geldigheid daarmee verloren.
Stuurt u ons een email met hierin uw barcode. Wij kunnen de status van uw card dan controleren en u verder adviseren.


Hoe werkt dat met een clubkaart?
Voor sommige wedstrijden heb je een clubkaart nodig om een ticket te kunnen aanschaffen.

Ik heb mijn card geactiveerd, maar ontvang geen bevestigende email?
Dat klopt. U ontvangt van ons geen email ter bevestiging van uw activatie.
Doe de saldocheck om het saldo van uw card te controleren.


U kunt ons ook per post bereiken:
Voetbalkadocard
T.a.v. Klantenservice
Postbus 85188
3508 AD UTRECHT

Copyright/Disclaimer
Alle publicaties op de internetsite zijn beschermd door het auteursrecht en/of databankrechten. Gebruiker zal niet in strijd met het auteursrecht en/of databankrechten handelen. Het vastleggen voor andere doeleinden dan persoonlijk gebruik is alleen toegestaan nadat de Aanbieder van de Dienst voorafgaand schriftelijk toestemming heeft gegeven. Lees hieronder onze volledige disclamer. 

© 2004-2016 Voetbalkadocard en Voetbalkadobon® zijn producten van Voetbal.Nederland b.v. te Utrecht


Vermeldt u bij uw vraag het barcodenummer van uw Voetbalkadocard, dan kunnen wij u beter van dienst zijn.



Naam:
Emailadres:
Bericht: